Zwemlessen in de zomervakantie
Binnen

Zwemlessen in de zomervakantie

9 juli reserveren niet meer mogelijk.

Het reserveringssysteem voor de zomerzwemlessen is vanaf 9/7 12:00 gesloten. Stond je in de wachtrij voor een groep en er komt een plek vrij dan wordt je doorgeschoven.

Er wordt dan telefonisch contact met je opgenomen.

In de eerste 2 weken en de laatste 2 weken van de zomervakantie is het mogelijk om extra zwemlessen in te plannen van 12 juli T/M 23 juli en van 09 aug T/M 20 aug 2020

Voordelen:

  1. Kleinere groepjes.
  2. Vaardigheden worden onderhouden.
  3. Als kinderen er aan toe zijn worden ze individueel doorgestuurd naar een ander niveau.

Na elke periode is er een proefzwem- en afzwemmoment voor de kinderen die daar aan toe zijn.

  • De zwemlessen duren 45 minuten en er zijn verschillende dagen en tijden om per niveau in te schrijven

Instroom les: ROOD BANDJE (max 6 leerlingen per groep)

A-VAK les: GROEN BANDJE (max 6 leerlingen per groep)

B –VAK les: BLAUW BANDJE (max 6 leerlingen per groep)

C-VAK les: ORANJE BANDJE (max 8 leerlingen per groep)

B-LES: BRONS BANDJE (max 8 leerlingen per groep)

C-LES: ZILVER BANDJE (max 8 leerlingen per groep)

De kosten voor EXTRA zwemlessen zijn € 17,75 per les/per kind en dienen na inboeken aan de receptie betaald te worden.

Uw reguliere leskaart wordt tijdens de zomervakantie stopgezet en de tegoeden worden meegenomen naar het nieuwe seizoen na de zomer.

Reserveren is mogelijk via het online reserveringssysteem dat zondag 27/6 wordt vrijgegeven.

Betalingen moeten binnen zijn vóór 9 juli! daarna worden niet betaalde reserveringen uit het systeem gehaald.

Het reserveringssysteem Supersaas is niet gekoppeld aan ons kassasysteem. Om spookboekingen te voorkomen is het nodig om een gebruikersaccount aan te maken in het zwemlesreserveringssysteem

Wat heb je nodig?

  • Grote zwemtas voor kleding
  • Zwemkleding
  • Handdoek
Cookies op onze website

Deze website maakt gebruik van cookies om de nodige websitefuncties te bieden. Om de websitenavigatie en jouw online ervaring te verbeteren, websiteverkeer, gebruik en interactie te analyseren en om te helpen bij onze marketing- en advertentie-inspanningen.